Scriptie: IKEA – Transmediale personeelswerving
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Scriptie: IKEA – Transmediale personeelswerving
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het woonwarenhuis IKEA ervaart dat geschikte kandidaten voor de functie In-store Logistics Manager (ook wel Goods Flow Manager) binnen Nederland moeilijk zijn te vinden. Het probleem van de meubelgigant heeft te maken met de wijze waarop zij de aangeboden functie naar de buitenwereld communiceren (of beter gezegd de afwezigheid van deze communicatie). De In-store Logistics functie is vrijwel onbekend bij de doelgroep die IKEA wil aanspreken. Transmedia storytelling kan bijdragen aan de oplossing van IKEA’s wervingsprobleem.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Communication and Multimedia Design |
Afdeling | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |