De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Online Reputatie Management

Rechten:

Online Reputatie Management

Rechten:

Samenvatting

Er is een nieuwe fase aangebroken in reputatiemanagement met een omgeving die de druk opvoert, maar ook met kansen voor organisaties die hiermee goed weten om te gaan. Iedere organisatie moet leren omgaan met een nieuwe online communicatie realiteit. De online reputatie van een bedrijf is een belangrijk managementtool. Online reputatiemanagement kost veel tijd, maar dat is het zeker waard. Dit resulteert namelijk uiteindelijk in betere verkoopcijfers en hogere bezoekersaantallen. Reputatiemanagement begint van binnenuit en de start ligt vanaf het begin tot het einde in de betrokkenheid van de organisatie. Ook alle individuele medewerkers zullen de identiteit en kernwaarden moeten doorleven en actief uitdragen. Een goede reputatie is van strategische waarde voor een bedrijf of organisatie. Ze vormt een sterk onderscheidend en een niet te imiteren kenmerk voor een organisatie. Organisaties met een sterke reputatie krijgen, naar mijn mening, een voorsprong in de markt. ORM is het continue monitoren, gebruiken en inzetten van diverse online publicaties over het bedrijf. Het doel van ORM is het verkrijgen of behouden van een goede reputatie.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk