De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De behoefte aan content via social media

Rechten:

De behoefte aan content via social media

Rechten:

Samenvatting

SAMENVATTING Dit rapport is een verslaglegging van een onderzoek naar de behoefte aan content van de relaties van Tinc via social media. De opdrachtgever is Tinc PR & Events B.V., een lifestyle PR-bureau in Amsterdam. De doelstelling van dit rapport is inzicht geven in de behoefte van de relaties van Tinc aan content via social media om zo een advies te geven over een effectieve inzet van social media om de relaties van Tinc te voorzien in hun informatiebehoefte en meer betrokkenheid te creëren. Om antwoord te krijgen op deze vraag zijn er diepte-interviews afgenomen met de relaties van Tinc. Daarnaast zijn de trends en ontwikkelingen op het gebied van social media geanalyseerd, nieuwe socialmediakanalen onder de loep genomen en de redenen waarom we content delen onderzocht. Het eindrapport zal bestaan uit een advies over een effectieve inzet van social media voor Tinc en een ‘social media bijbel’ in de vorm van een PowerPointpresentatie met daarin een gericht advies voor hun socialmediastrategie.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingMedia, Informatie en Communicatie
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2014
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk