De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Flagship Store Alchemist

Rechten:

Flagship Store Alchemist

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “[kledingmerk] Alchemist vindt een duurzame ethisch verantwoorde productie en een hoog fashion gehalte even belangrijk. Het merk wil inspireren. Niet dicteren.” PROBLEEMSTELLING Alchemist is bij een groot deel van de beoogde doel¬groep nog niet bekend, omdat het merk offline alleen in multibrand stores wordt verkocht waarbij de merkidentiteit niet goed tot zijn recht komt. HOOFDVRAAG Hoe ziet de retail omgeving van Alchemist er uit? DEELVRAGEN Wat is de identiteit van Alchemist? (online incl. social media; magazine; winkels; concurrenten). - Wat is de doelgroep van Alchemist? (interviews; Facebook; merkanalyse; boek ‘Tribes’/ Seth Godin; CBI rapport consument groepen). - Wat zijn de heersende (retail) trends? (algemeen; food&fashion; gezondheid, bewust leven; technologie)

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk