De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie
Rechten:

Away by COS

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “[Kledingmerk] COS presenteert zichzelf als lifestyle in plaats van een modemerk en biedt hoge kwaliteit en luxe, voor een betaalbare prijs. De uitbreiding van mode naar reisproducten, zou deze COS lifestyle compleet kunnen maken.” PROBLEEMSTELLING Door de toegankelijkheid van reizen is er een groei ontstaan van moderne reizigers die behoefte hebben aan luxe en comfort voor weinig geld, maar hier wordt nog niet op ingespeeld door het aanbod aan reisproducten. ONDERZOEKSVRAAG Hoe ziet de identiteit van een brand extensie voor COS, in de vorm van een reisconcept er uit? DEELVRAGEN 1. Wat is de huidige identiteit van COS? - 2. Wie is de doelgroep van COS en hoe reizen zij? - 3. Wat zijn huidige trends in de reisbranche? - 4. Hoe ziet de huidige markt van reisproducten er uit?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk