De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie
Rechten:

Kinki Kappers

Rechten:

Samenvatting

DOEL Het rebranden van de retailomgeving van Kinki Kappers. ONDERZOEKSVRAAG Hoe ziet de nieuwe retail omgeving van Kinki kappers er uit in lijn met de merkidentiteit en aansluitend op de wensen en behoeften van de klant anno 2020? DEELVRAGEN 1) Wie is Kinki Kappers? Wat is de merk-identiteit van Kinki kappers? Wat is de doelgroep van Kinki kappers? Welke producten/service biedt Kinki kappers aan? Hoe ziet de huidige retailomgeving van Kinki kappers eruit? – 2) Welke maatschappelijke en retail trends zijn er? Hoe ziet de kappersretailmarkt er op dit moment uit? Wat zijn de wensen en de behoefte van de consument anno 2020? Wat zijn de trends op gebied van cosmetische retail? – 3) Welke retail concepten zouden relevant kunnen zijn voor Kinki Kappers?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk