De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Brand experiences met de 3D printer voor fashionretailers

Rechten:

Brand experiences met de 3D printer voor fashionretailers

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “RISE creëert brandexperiences die draaien om samen¬werking tussen consument en producent. RISE gebruikt hiervoor de 3D printer […] Omdat deze experience draait om samenwerken gaat deze verder dan een experience: je maakt de consument onderdeel van je merk. Zo ontstaat een hechte band tussen consument en merk. - Deze methode die RISE gebruikt wordt in dit boek uiteengezet.” OPZET Het boek bestaat uit 3 delen: DEEL 1. Wie is RISE, wat doet RISE, voor wie en waarom? Welke kennis heeft RISE in huis? – DEEL 2. Uiteenzetting over de methode van RISE. DEEL 3. Casestudy: de methode toegpast op het merk The Kooples.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk