De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De motivatie van bedrijven in de mode-industrie om een duurzame collectie te introduceren : onderzoek naar de relevantie van duurzame kledingcollecties in de mode-industrie

Rechten:

De motivatie van bedrijven in de mode-industrie om een duurzame collectie te introduceren : onderzoek naar de relevantie van duurzame kledingcollecties in de mode-industrie

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Het doel van dit onderzoek is om bedrijven in de mode‐industrie te motiveren om een duurzame collectie te introduceren.” - ONDERZOEKSVRAAG Wat is de motivatie voor bedrijven binnen de mode‐industrie om een duurzame collectie te introduceren? - DEELVRAGEN: 1) Wat is duurzaamheid? Geschiedenis en toekomst van duurzame producten. – 2.) Welke bedrijven in de mode-industrie hebben al één of meer duurzame collecties en wat houden deze collecties precies in? – 3.) Zijn duurzame collecties in de mode‐industrie bekend onder consumenten en weten ze wat deze collecties inhouden? – 4.) In hoeverre beïnvloedt een duurzame collectie het koopgedrag van consumenten en wat biedt het consumenten bij aanschaf? – 5.) Wat zijn eventuele overige effecten bij het introduceren van een duurzame collectie?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk