De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Imago, identiteit en authenticiteit : Is er een verband tussen de authenticiteitsperceptie van consumenten op modemerken en hun identiteit en imago?

Rechten:

Imago, identiteit en authenticiteit : Is er een verband tussen de authenticiteitsperceptie van consumenten op modemerken en hun identiteit en imago?

Rechten:

Samenvatting

HOOFDVRAAG Is er een verband tussen de authenticiteitsperceptie van consumenten op modemerken en hun identiteit en imago? DEELVRAGEN 1. Waar komt het hedendaagse verlangen naar authenticiteit vandaan? 2. Welke associaties hebben consumenten met het begrip authenticiteit? 3. Zijn modemerken trouw aan zichzelf en zijn ze wie ze zeggen dat ze zijn? CASESTUDIES Levi’s, G-Star, Nudie Jeans

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk