Werken in het leergebied Moderne Vreemde Talen: een eindrapport
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Werken in het leergebied Moderne Vreemde Talen: een eindrapport
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Analytisch onderzoek naar de zichtbaarheid van het leergebied MVT onder leerlingen gecombineerd met een weergave van de visie van de docenten moderne vreemde talen van een Openbare Scholen Gemeenschap Voortgezet onderwijs.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Engels |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2010 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |