Adjective or Adverb: Grammatical terminology in the foreign language classroom
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Adjective or Adverb: Grammatical terminology in the foreign language classroom
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar de validiteit van de volgende hypothese: er bestaat een verschil tussen de verwachtingen die leraren hebben van de grammaticale terminologische kennis van de leerlingen en hun werkelijke kennis. De beschrijvende onderzoeksvraag die uit de hypothese volgde was als volgt: Wat zijn de verwachtingen van de leraren met betrekking tot de grammaticale terminologische kennis van leerlingen en wat is de werkelijke kennis van de leerlingen?

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Frans (Deeltijd) |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2010 |
Type | Master |
Taal | Engels |