De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Adjective or Adverb: Grammatical terminology in the foreign language classroom

Rechten:

Adjective or Adverb: Grammatical terminology in the foreign language classroom

Rechten:

Samenvatting

Onderzoek naar de validiteit van de volgende hypothese: er bestaat een verschil tussen de verwachtingen die leraren hebben van de grammaticale terminologische kennis van de leerlingen en hun werkelijke kennis. De beschrijvende onderzoeksvraag die uit de hypothese volgde was als volgt: Wat zijn de verwachtingen van de leraren met betrekking tot de grammaticale terminologische kennis van leerlingen en wat is de werkelijke kennis van de leerlingen?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingLeraar Frans (Deeltijd)
AfdelingOnderwijs en Opvoeding
Jaar2010
TypeMaster
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk