De geïntegreerde aanpak van werkwoordspelling
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De geïntegreerde aanpak van werkwoordspelling
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek m.b.t. de didactische aanpak om een werkwijze van de sectie Nederlands op een school voor voortgezet onderwijs met betrekking tot het werkwoordspellingsonderwijs in kaart te brengen.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Nederlands |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |