De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Skaten, dat ben ik : de jongens achter het skateboard

Rechten:

Skaten, dat ben ik : de jongens achter het skateboard

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Beste Levi’s. Ik ben laaiend enthousiast over jullie skateboard lijn. Een product dat helemaal aan de behoefte van de skater is aangepast, een goed idee met mooi verzorgde filmpjes en een gat in de markt. Ondanks mijn enthousiasme is niet iedere skater te spreken over het feit dat er een groot commercieel merk wil verdienen aan de skate scene. Omdat jullie de wel zogenaamde èchte skater willen bedienen en volgens mij wel de juiste ingrediënten in huis hebben, heb ik mezelf de volgende vraag gesteld: “Hoe kan een commercieel merk als Levi’s respect verdienen binnen de skate scene?”. Het antwoord op deze vraag ligt bij de doelgroep. Daarom heb ik uitgebreid onderzoek gedaan naar de skaters van deze tijd en hun drijfveren.” INHOUDSOPGAVE Type 1: Skaters van eergisteren (omschrijving; dit is Gijs; dit is Niels; Niels in beeld) -Type 2: Ik ben dus ik skate (omschrijving; dit is Bastiaan; dit is Finn; Finn in beeld) - Type 3: Skaters met hun ogen wijd open (omschrijving; dit is Alex; dit is Maikie; Maikie in beeld) – Type 4: Skaters die gewoon gaan (omschrijving; dit is Max; dit is Tycho; Tycho in beeld) - Conclusie en samenvatting.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk