De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Wat stimuleert consumenten online impulsaankopen te doen?

Rechten:

Wat stimuleert consumenten online impulsaankopen te doen?

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Opvallend is echter dat er weinig onderzoek gedaan is naar de stimulerende factoren bij online winkelen.” ONDERZOEKSVRAAG Wat zijn belangrijke externe online factoren die consumenten stimuleren online impulsaankopen te doen bij online retailers? DEELVRAGEN Wat is impulsief koopgedrag? Wat is de motivatie die achter impulsief koopgedrag ligt? Hoe impulsief zijn de respondenten in het algemeen en betreffende online koopgedrag? - Wat is de relatie tussen online activiteiten en impulsief koopgedrag? Wat is de relatie tussen het gebruik van sociale netwerken en impulsief koopgedrag? Welk online medium heeft de meeste invloed? - Wat is het belang van juist websitedesign? Wat is het belang van de kwaliteit van een website? Welke website-elementen worden belangrijk gevonden door de impulsieve respondenten? Welke serviceaanbiedingen worden belangrijk gevonden door de impulsieve respondenten?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk