De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Paskamers : van ondergeschoven kindje naar het paradepaardje van de winkel

Rechten:

Paskamers : van ondergeschoven kindje naar het paradepaardje van de winkel

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Een belangrijke locatie wanneer de consument écht in contact komt met het product, is de paskamer.” ONDERZOEKSVRAAG In welke mate zijn de paskamers in de fysieke kledingwinkels in Nederland toereikend aan de eisen en wensen van de hedendaagse Nederlandse consument? INHOUDSOPGAVE 1. Introductie – 2. De verandering van de fysieke kledingwinkel. – 3. Het effect van de winkelomgeving op het aankoopgedrag van de consument. – 4. Het belang van de paskamer. – 5. De huidige situatie van paskamers – paskameronderzoek. – 6. De paskamer door het oog van de consument . – 7. Conclusie

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk