De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Wat is de merkidentiteit van Anana en hoe ziet de webshop eruit als deze daarop aangepast is?

Rechten:

Wat is de merkidentiteit van Anana en hoe ziet de webshop eruit als deze daarop aangepast is?

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Nana is geobserdeerd door eeuwenoude weeftechnieken van stammen over de hele wereld. Ze is een wandelende encyclopedie op dit gebied. […] Nana wil er met haar collectie voor zorgen dat ook wij zien hoe mooi het is wat handen kunnen maken. Nana koestert deze handgemaakte stoffen door eeuwenoude weef- en borduurtechnieken te vertalen naar hedendaags design. Dit doet ze door altijd bij de stof te beginnen en deze leidend te laten zijn voor haar proces.” PROBLEEM Ontwerpster Nana Vermeulen hanteert geen richtlijnen voor haar merk Anana, hierdoor is elke communicatie vanuit het merk inconsistent. HOOFDVRAAG Wat is de merkidentiteit van Anana en hoe ziet de webshop eruit als deze daarop aangepast is? INHOUDSOPGAVE Merkanalyse.- Conceptontwikkeling. - Doelgroeponderzoek. - 3D-presentatie. - Concurrentieonderzoek.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2015
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk