Breuken: fragmentarische Beheersing en gedeeltelijk Begrip?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Breuken: fragmentarische Beheersing en gedeeltelijk Begrip?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Kwalitatief onderzoek om te achterhalen welke belemmeringen leerlingen ondervinden op het gebied van conceptueel begrip en procedurele vaardigheden bij het verwerven van competentie in de algebraïsche manipulatie van breuken door leerlingen met Wiskunde A in de vierde klas van het vwo.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Wiskunde |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2013 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |