Generating endorsement through celebrity licensing in fashion
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Generating endorsement through celebrity licensing in fashion
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
QUOTE “If it seems out of reach you want it even more.” OBJECTIVE My aim is to define additional and innovative suggestions for fashion brands, indicating methods of how to apply celebrity licensing in its most efficient and effective way. RESEARCH TOPICS The definition and different sources of celebrity endorsement. The purpose of celebrity licensing for fashion brands. The question how to find the best match between celebrity, product and fashion brand. The way in which celebrity endorsement effects the consumers.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | AMFI - Amsterdam Fashion Institute |
Afdeling | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |