De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Vanilia : nieuw retailconcept ‘Het beweeglijke Nederlandse landschap’

Rechten:

Vanilia : nieuw retailconcept ‘Het beweeglijke Nederlandse landschap’

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “In een samenleving waar ‘plastic’ en online ervaringen domineren is menig consument weer op zoek naar een echte beleving. Daarbij is geur een steeds belangrijkere rol gaan spelen.” ONDERWERP De retail omgeving van Vanilia rebranden. HOOFDVRAAG Hoe ziet de nieuwe retailomgeving van Vanilia eruit, in lijn met de merkidentiteit en aansluitend op de wensen en behoeften van de huidige en beoogde doelgroep? DEELVRAGEN 1.wat is het verhaal van Vanilia? 2. wat is de totale doelgroep die Vanilia wil bereiken? 3. wat zijn de consumenten- en retailtrends anno 2020 en welke trends zouden relevant kunnen zijn voor de totale doelgroep van Vanilia? EINDPRODUCTEN Brand Book: dient als houvast voor de huidige brandidentiteit van Vanilia. - Retail Concept Book: dient als een visuele en tekstuele briefing voor interieur ontwerpers in de vorm van een ondersteunend retail conceptbook.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2015
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk