Een toets op niveau ?!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een toets op niveau ?!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek met als doel verschil in de onderbouw HAVO en VWO toetsen in het biologie onderwijs te onderzoeken. In het theoretisch kader wordt ingegaan op de verschillen tussen de havo en het vwo en taxonomieën die verschillende cognitieve denkvaardigheden onderscheiden.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Biologie |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2015 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |