De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De behoeften van de Nederlandse vrouwelijke babyboomer op het gebied van reclamecampagnes gekeken naar vrijetijds- kleding

Rechten:

De behoeften van de Nederlandse vrouwelijke babyboomer op het gebied van reclamecampagnes gekeken naar vrijetijds- kleding

Rechten:

Samenvatting

QUOTE: “Het doel van dit onderzoek is de Nederlandse retailers en marketingexperts in de damesmodebranche te infomeren over de koopkracht van de vrouwelijke generatie babyboomers en de behoeften van deze doelgroep.” - INHOUDSOPGAVE: (1) Inleiding. – (2) De doelgroep. - (3) Marketing en reclamecampagnes. – (4) Behoeftes van de babyboomers. – (5) Conclusies en aanbevelingen

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2015
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk