De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Welke kansen liggen er voor mode retailers in de Nederlandse markt om vrouwelijke tieners beter te bereiken?

Rechten:

Welke kansen liggen er voor mode retailers in de Nederlandse markt om vrouwelijke tieners beter te bereiken?

Rechten:

Samenvatting

QUOTES: “De aanleiding voor dit onderzoek [vond plaats tijdens] mijn stageperiode bij CoolCat, een moderetailer die zich focust op kinderen en tieners. Het viel mij op dat het bedrijf moeite heeft om vrouwelijke tieners aan zich te binden. Deze (wat mij betreft) zeer interessante doelgroep is vaak nog zoekende naar een eigen identiteit en laat zich makkelijk beïn¬vloeden door vrienden.” – “Het doel van dit onderzoek is om erachter te komen wat de beweegredenen zijn van vrouwelijke tieners om te winkelen bij hun huidige moderetailers en welke factoren hun winkelgedrag beïnvloeden.” - ONDERZOEKSVRAAG: Welke kansen liggen er voor mode retailers in de Nederlandse markt om vrouwelijke tieners beter te bereiken? - DEELVRAGEN: Hoe ziet de huidige markt eruit en waar liggen de kansen? Wat zijn de beweegredenen voor vrouwelijke tieners om te winkelen bij hun huidige moderetailers? Waar liggen er kansen, kijkend naar de vier belangrijkste aanbieders in dames tiener kleding? Welke manier van communiceren werkt het meest effectief bij vrouwelijke tieners?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2015
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk