De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Neuromarketing : de toepassing van neuromarketing in de mode-industrie

Rechten:

Neuromarketing : de toepassing van neuromarketing in de mode-industrie

Rechten:

Samenvatting

QUOTE: “Het grootste nadeel van neuromarketing is dat er weinig resultaten gepubliceerd zijn waardoor bedrijven de nut en waarde van neuromarketing niet erkennen.” ONDERZOEKSVRAAG Hoe kan neuromarketing toegepast worden in de mode-industrie? – DEELVRAGEN (1) Hoe kan neuromarketing als hulpmiddel toegepast worden en wat zal de impact hiervan zijn in de marketing? (2) Wat is de toegevoegde waarde van neuromarketing ten opzichte van de traditionele marketingmix? (3) Wat zijn de voor- en nadelen van neuromarketing? (4) Wat is de financiële en operationele haalbaarheid van neuromarketing binnen een bedrijf?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingAMFI - Amsterdam Fashion Institute
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2015
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk