Der Mut zum Unsinn ist der Mut zum Sein = The courage to nonsense is the courage to being
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Der Mut zum Unsinn ist der Mut zum Sein = The courage to nonsense is the courage to being
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
QUOTE: "During my research I came across a Youtube video of a little kid walking a dog. The kid was walking down a small country lane. In the middle of the lane there was a puddle of rainwater. At first the kid led the dog along the puddle to continue the walk. But then the kid changed his mind, let go of the leach, turned back and jumped in the puddle, splashing the water around and bursting into laughter (the dog all the time patiently waiting). - To me this video showed exactly how we are and how we ought to be. We are constantly concerned with carrying our tasks, with all the things we feel we need to do. Yet, just like this kid, we should let go of the leach and enjoy life, making the most of every wonderful surprise on the way.” RESEARCH PAPER THEMES: (1) The escape through humour. - (2) Alles Dada? - (3) Questioning the Unaesthetic. – (4) Form unfollows unfunction. – (5) The human body and its deformation.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Instituut | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2015 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Engels |