De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

RoFo Modepaviljoen : strategisch communicatieplan

Rechten:

RoFo Modepaviljoen : strategisch communicatieplan

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Iemand zei ooit dat iedereen een leuk idee kan bedenken. Waarschijnlijk hebben we er meerdere per dag. Het bedenken van een creatief concept duurt uren, dagen en soms zelf maanden. Een echte creatieve denker verzint niet zomaar een leuk idee, maar creëert na lange tijd een góed idee.” RELEVANTIE Rotterdam! Stad van de vele gezichten: van de architectuur, van de kunst en cultuur, van de festivals, maar nog niet van de mode. Rottterdam. Is. Geen. Modestad. Nog niet tenminste, want er worden wel veel pogingen gedaan om dit te kunnen realiseren. Vandaag de dag is de stad nog altijd niet waar het zijn wil. Mensen buiten Rotter¬dam en regio hebben er geen weet van wat de stad te bieden heeft op het gebied van mode-zijnde. Daar wordt met het RoFo Modepaviljoen verandering in gebracht. UNIQUE SELLING POINT RoFo is het eerste modepaviljoen waarbij de stad als inspiratie dient voor het creëren van vernieuwende perspectieven op mode, zonder een museum te zijn.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2016
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk