De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Communicatiestrategie EARTH Concepts

Rechten:

Communicatiestrategie EARTH Concepts

Rechten:

Samenvatting

Samenvatting In deze scriptie is er gekeken naar de huidige communicatiestrategie van het merk EARTH Concepts. EARTH Concepts is een bedrijf dat EARTH Water, EARTH Tea en EARTH Coffee op de business-to-businessmarkt brengt. Door de groei van afgelopen jaar en uitbreiding van het aantal afnemers in binnen- en buitenland, is het van belang geworden om een beeld te krijgen van de relatie met de huidige afnemers. Bij deze groep is gekeken naar de kennis en houding ten opzichte van het merk en haar communicatiestrategie. Ook zijn de markt en concurrenten onder de loep genomen. De theoretische verdieping gaat over de business-to-businessmarkt en loyaliteitsmanagement. Summary In this thesis, I looked at the current communication strategy of the brand EARTH Concepts. EARTH Concepts is a company that produces EARTH Water, EARTH Tea and EARTH Coffee to the business-to-business market. The growth of recent year and expansion of the number of customers in Holland and abroad, it has become important to get a picture of the relationship with current customers. In this group there is looked at the knowledge and attitude towards the brand and its communication strategy. The market and competitors are also looked at. The theory is about the business-to-business market and loyalty management.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingMedia, Informatie en Communicatie
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2015
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk