De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

E-textiles in dagelijkse kleding

Rechten:

E-textiles in dagelijkse kleding

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Grote modebedrijven als Adidas en Ralph Lauren zijn bezig met het ontwikkelen van e-textiles en sterren als Katy Perry en Lady Gaga dragen slimme kleding in hun shows […], maar deze slimme kleding slaat niet aan in de hedendaagse mode-industrie. Waarom niet?” ONDERZOEKSVRAAG Hoe kunnen e-textiles geïntegreerd worden in de dagelijkse kledingbranche? DEELVRAGEN 1. Welke e-textiles zijn er momenteel op de markt? 2. Hoe denkt de consument over de integratie van e-textiles? 3. Wat zijn de redenen dat e-textiles momenteel niet voorkomen in de hedendaagse mode-industrie? 4. Hoe kunnen e-textiles toepasbaar worden voor de dagelijkse kledingbranche? INHOUDSOPGAVE Managementsamenvatting. - HOOFDSTUK 1: Inleiding. - 1.1 aanleiding. - 1.2 doelstelling. - 1.3 onderzoeksvraag en deelvragen. - 1.4 de methodologie. - 1.5 De Structuur. - HOOFDSTUK 2: E-Textiles. - 2.1 geschiedenis van smart clothing. - 2.2 het verschil tussen smart textiles en e-textiles. - 2.3 verschillende e-textiles en sectoren. - 2.4 de verkoop en voorspellingen van e-textiles in de markt. - HOOFDSTUK 3: De Consument. - 3.1 de beleving van de consument. - 3.2 de wensen van de consument. - 3.3 welke functionaliteit vindt de consument belangrijk? - HOOFDSTUK 4: De huidige stand van zaken en innovaties van e-textiles. - 4.1 de hedendaagse industrie. - 4.2 innovaties in de huidige industrie. – eindconclusie. - bijlagen

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2016
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk