De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Hoe ziet een retail environment voor First of August er uit, waar de totale doelgroep zowel een inspirerende als een gemakkelijke shopping experience ervaart?

Rechten:

Hoe ziet een retail environment voor First of August er uit, waar de totale doelgroep zowel een inspirerende als een gemakkelijke shopping experience ervaart?

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “In het verleden heeft First of August (FoA.) met retail geëxperimenteerd, namelijk in de vorm van pop-up stores. Vanaf 2017 is het label van plan om een vaste retail environment te realiseren.” “Uit gehouden enquêtes bleek dat de doelgroep een deel van de merkbeleving mist tijdens het winkelen in de FoA.-webshop en huidige verkooppunten. Het doel is om deze behoefte van de doelgroep te vervullen.” “First of August wil een beleving tijdens het winkelen aanbieden en het winkelproces zo gemakkelijk en vrij mogelijk te maken door middel van de FoA. app.” ONDERZOEKSVRAAG Hoe ziet een retail environment voor First of August er uit, waar de totale doelgroep zowel een inspirerende als een gemakkelijke shopping experience ervaart? DEELVRAGEN Wat is het merkverhaal van First of August? Wat is de totale doelgroep en de sub doelgroepen die FoA. wil bereiken? Wat zijn de consumenten- en retail trends en welke trends zouden relevant kunnen zijn voor First of August? APP GUIDE In de FoA. App Guide wordt het belang en de relevantie van omnichannel voor First of August uitgelegd. Daarnaast wordt tekst en uitleg gegeven over het functioneren van de app. Ook wordt uitgelegd hoe deze een interactieve shopping journey creëert waarbij het winkelgemak voorop staat.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2016
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk