De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Hoe ziet een retail store eruit voor Kings of Indigo in lijn met de merkidentiteit en aansluitend op de wensen en behoeften van de doelgroep?

Rechten:

Hoe ziet een retail store eruit voor Kings of Indigo in lijn met de merkidentiteit en aansluitend op de wensen en behoeften van de doelgroep?

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Het is duidelijk dat er een stijgende lijn zit in de interesse naar duurzame en verantwoorde producten. Met name transparantie en inzicht geven in productieprocessen en ingrediënten is iets waar de Quality Conscious Consumer vandaag de dag naar verlangt.” “Het merk Kings of Indigo (K.O.I) heeft nog geen eigen winkels en er is een beperkt aanbod bij de huidige fysieke verkoopkanalen, waardoor niet de gehele collectie zichtbaar is. Daarnaast is het gebleken dat lang niet iedereen het merk en merkverhaal kent. Een retailomgeving kan het merk helpen doordat het een brand experience creëert, de filosofie van het merk reflecteert, direct met de consument communiceerten en nieuwe consumenten aantrekt.” ONDERZOEKSVRAAG Hoe ziet een Retailstore eruit voor Kings of Indigo in lijn met de merkidentiteit en aansluitend op de wensen en behoeften van de doelgroep? SUBVRAGEN 1. Wat is de merk identiteit van K.O.I? 2. Wie is de doelgroep die K.O.I wil bereiken? 3. Welke consumenten en retailtrends zouden relevant kunnen zijn voor de doelgroep en retailomgeving ? 4. Welke retailconcepten zouden relevant kunnen zijn voor K.O.I? 5. Hoe vertaalt de K.O.I identiteit zich naar een retailomgeving in beeld?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingAMFI - Amsterdam Fashion Institute
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2016
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk