Hoe ziet een retail store eruit voor Kings of Indigo in lijn met de merkidentiteit en aansluitend op de wensen en behoeften van de doelgroep?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoe ziet een retail store eruit voor Kings of Indigo in lijn met de merkidentiteit en aansluitend op de wensen en behoeften van de doelgroep?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
QUOTE “Het is duidelijk dat er een stijgende lijn zit in de interesse naar duurzame en verantwoorde producten. Met name transparantie en inzicht geven in productieprocessen en ingrediënten is iets waar de Quality Conscious Consumer vandaag de dag naar verlangt.” “Het merk Kings of Indigo (K.O.I) heeft nog geen eigen winkels en er is een beperkt aanbod bij de huidige fysieke verkoopkanalen, waardoor niet de gehele collectie zichtbaar is. Daarnaast is het gebleken dat lang niet iedereen het merk en merkverhaal kent. Een retailomgeving kan het merk helpen doordat het een brand experience creëert, de filosofie van het merk reflecteert, direct met de consument communiceerten en nieuwe consumenten aantrekt.” ONDERZOEKSVRAAG Hoe ziet een Retailstore eruit voor Kings of Indigo in lijn met de merkidentiteit en aansluitend op de wensen en behoeften van de doelgroep? SUBVRAGEN 1. Wat is de merk identiteit van K.O.I? 2. Wie is de doelgroep die K.O.I wil bereiken? 3. Welke consumenten en retailtrends zouden relevant kunnen zijn voor de doelgroep en retailomgeving ? 4. Welke retailconcepten zouden relevant kunnen zijn voor K.O.I? 5. Hoe vertaalt de K.O.I identiteit zich naar een retailomgeving in beeld?

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | AMFI - Amsterdam Fashion Institute |
Afdeling | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2016 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |