De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Zeeman, lekker goedkoop

Rechten:

Zeeman, lekker goedkoop

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Alphen aan den Rijn – Nederland, 27 februari 2017 – Dit weekend worden in herentoiletten van verschillende kroegen automaten geplaatst met daarin de witte sokken van Zeeman. Helemaal gratis! Met deze campagne laat Zeeman zien dat je je ook 'lekker' kunt voelen in goedkope kleding. De campagne is wederom een nuchter statement tegen onnodige dure merken en producten.” “'Zeeman, lekker goedkoop' is het creatieve concept voor de nieuwe campagne van Zeeman. Het doel van de campagne is om het merk onder de aandacht te brengen bij jonge mannen tussen de 23 en 30 jaar. [Het] conceptboek geeft inzicht in het idee en de strategie. Het omschrijft hoe de campagne eruit komt te zien en hoe deze ingezet gaat worden.” “Merken uit verschillende branches proberen mannen regelmatig te paaien met seksuele kiekjes. Dit om ze ervan te overtuigen dat ze zich gewild voelen bij het hebben van die ene dure auto, dure parfum of dure blouse. Dat is onzin vindt Zeeman, je hoeft hier echt niet de hoofdprijs voor te betalen. Dit bewijst Zeeman met de campagne 'Zeeman, lekker goedkoop'. Op een seksuele en grappige manier wordt de welbekende witte sok van 0,69 euro tot 'held' gemaakt. Zo laat Zeeman jonge mannen zien dat je ook lekker bent in een product van nog géén euro.”

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
Opleiding
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Lectoraat
Gepubliceerd in
Jaar2017
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk