EXCELLENT LEESVAARDIG
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
EXCELLENT LEESVAARDIG
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
onderzoek om een programma van eisen voor een plusprogramma voor excellente lezers in klas 1 en klas 2 van een Lyceum te ontwikkelen, zodat leerlingen hun ontwikkeling in leesvaardigheid Nederlands verder kunnen voortzetten. Het onderzoek is in verschillende fases uitgevoerd. In fase 1 is de huidige en de wenselijke situatie in kaart gebracht, vervolgens is in fase 2 een programma van eisen voor een plusprogramma voor excellente lezers in klas 1 en klas 2 ge- schreven, in fase 3 is het voorlopige programma van eisen geëvalueerd in samenspraak met collega’s om in fase 4 tot een definitief programma van eisen te komen.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Nederlands |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2016 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |