De geschiedenis van de toekomst: Een onderzoek naar het gebruik van scenario-opdrachten binnen het geschiedenisonderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De geschiedenis van de toekomst: Een onderzoek naar het gebruik van scenario-opdrachten binnen het geschiedenisonderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
onderzoek naar zin van geschiedenisonderwijs zoals door leerlingen ervaren en onderzoek naar welke didactische hulpmiddelen docenten kunnen inzetten om het gevoel van relevantie te verhogen.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Geschiedenis |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2016 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |