BIJ VOORKEUR: Een onderzoek naar de correspondentie tussen voorkeuren en professioneel zelfbeeld van docenten in het β-onderwijs bij het geven van wetenschapsvorming aan bovenbouwleerlingen (VWO) op een lyceum te Amsterdam
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
BIJ VOORKEUR: Een onderzoek naar de correspondentie tussen voorkeuren en professioneel zelfbeeld van docenten in het β-onderwijs bij het geven van wetenschapsvorming aan bovenbouwleerlingen (VWO) op een lyceum te Amsterdam
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar de voorkeuren van bovenbouwdocenten (biologie, wiskunde, natuurkunde en scheikunde) bij wetenschapsvorming. Tevens is onderzocht of deze voorkeuren corresponderen met bepaalde aspecten van het professionele zelfbeeld van de docenten.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Wiskunde |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2014 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |