De iPad bij het vak NT2 op de Nieuwe Internationale School Esprit: Een probleemanalytisch onderzoek
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De iPad bij het vak NT2 op de Nieuwe Internationale School Esprit: Een probleemanalytisch onderzoek
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Beschrijvend, probleemanalytisch onderzoek naar gebruik van de iPad bij het vak NT2 op DENISE en wat leerlingen en NT2-docenten daarvan vinden. De feitelijke situatie op de Internationale School wordt in kaart gebracht. Dan wordt er gekeken naar de discrepantie tussen de wenselijke en de feitelijke situatie, waaruit aanbevelingen zullen voortvloeien. De hoofdvragen die in dit onderzoek centraal staan zijn daarom: hoe wordt de iPad bij het vak NT2 opm deze school gebruikt? en wat vinden NT2-docenten en leerlingen daarvan?

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Nederlands |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2015 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |