Schrijven in het Frans leuker door inzet van schrijfstrategieën?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Schrijven in het Frans leuker door inzet van schrijfstrategieën?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek om inzicht te verkrijgen in hoe leerlingen effectiever met schrijfopdrachten om kunnen gaan, door de inzet van een aantal (motiverende)lessen in schrijfstrategieën. Met deze lessen worden de leerlingen tevens gestimuleerd om het beste uit zichzelf te halen, door het geloof in hun eigen vaardigheden te vergroten en daarmee ook hun motivatie.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Leraar Frans |
Afdeling | Onderwijs en Opvoeding |
Jaar | 2016 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |