De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

CoolCat : better an ‘‘oops’’ than a ‘‘what if’’…

Rechten:

CoolCat : better an ‘‘oops’’ than a ‘‘what if’’…

Rechten:

Samenvatting

ONDERZOEKSVRAAG Wat heeft CoolCat online nodig om weer aansluiting te vinden met haar doelgroep? QUOTES “Jongeren associëren CoolCat met de woorden ‘ordinair’, ‘kinderlijk’ en ‘felle kleuren’.” “[Bij CoolCat] zijn [wij]ons bewust van het negatieve imago en proberen dit te veranderen. We zijn nu vooral bezig met klantenbinding en willen van ons merk een ‘experience’ maken.” “Door de komst van technologie is het begrip ‘belevingswereld’ enorm uitgebreid. De ‘digital teenager’ is ontstaan, die heel veel uur van de dag online doorbrengt. Online fantaseert deze teenager over hoe het is om jong en succesvol te zijn. Hij/zij gelooft dat alles mogelijk is en heeft een bucketlist die net als internet door gaat tot in het oneindige.” “’Better an ‘oops’ than a ‘what if’ is het creatieve concept voor de nieuwe campagne van CoolCat. Het doel van de campagne is om de relatie tussen het merk en de doelgroep te versterken door het opbouwen van een positief imago. Het moet de doelgroep stimuleren om hun doelen na te streven en de belevingswereld echt te laten worden. Dit conceptboek geeft inzicht in het idee en de strategie. Het omschrijft hoe de campagne eruit komt te zien en hoe deze ingezet gaat worden.”

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingAMFI - Amsterdam Fashion Institute
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2017
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk