De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

How to become a real man : campagne voor Weekday

Rechten:

How to become a real man : campagne voor Weekday

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Who the fuck cares: tegenwoordig boeien die gender-gerelateerde termen me niks meer.” “Mijn afstudeerproject is begonnen vanuit een fascinatie voor beeld en een irritatie over stereotype portretting van de zwarte man. Er is in de mode naar mijn mening nog te weinig diversiteit te zien. De modewereld schept een ideaalbeeld dat niet een realistische afspiegeling is van de maatchappij. Iets waar ik met mijn project een stokje voor wil steken.” “[Het] procesboek is een beknopte samenvatting van het onderzoek voor mijn afstudeerproject aan het Amsterdam Fashion Institute 2017. Het eindproduct is een campagneconcept voor Weekday, waarin stereotypen en vooroordelen over etniciteit en mannelijkheid worden doorbroken.” ONDERZOEKSVRAAG Hoe kan Weekday het thema Black Masculinity communiceren om meer loyaliteit te generen onder The Youthfull Hedonistic Heroes? CONCEPTBOEK //Campagne Concept: introductie. - Weekday merkidentiteit. - campagne concept. - campagne uitingen. - //Campagne Strategie: de uitdaging. – insights. - campagne doelen. - campagne tools. - //Campagne Flow: frequentie & tijd. - campagne verloop. - flowchart. - mock-up.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2017
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk