De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het belang van merkidentiteit voor athleisure

Rechten:

Het belang van merkidentiteit voor athleisure

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Een opvallend fenomeen in het wereldwijde straatbeeld is dat je steeds meer sportkleding ziet, [maar] dit gaat niet over standaard sportkleding waarin je vroeger de sportschool binnen zou lopen. Design speelt een grote rol bij het ontwerpen van deze sportkleding en activewear. Mensen willen er nu ook goed uit zien in sportkleding. Casual kleding en sportkleding versmelten in een heel nieuwe […]. In Amerika is dit fenomeen beter bekend als “athleisure”, athletics + leisure.” ONDERZOEKSVRAAG Welke factoren zijn van belang bij het samenstellen van een merkidentiteit voor de Athleisure markt die gericht is op de Millennial? SUBVRAGEN 1. Welke factoren zijn bij de merkidentiteit algemeen van belang? 2. Wie zijn de Millennials en wat maakt dat juist deze groep belangstelling heeft voor Athleisure? 3. Welke toonaangevende spelers begeven zich op deze markt en op welke manier benaderen zij de klant? 4. Op welke factoren leg je de focus bij het ontwikkelen van de Athleisure merkidentiteit? ADVIES Het adviesrapport beschrijft de merkidentiteit voor startup Lulu Tsintsadze.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2017
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk