De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Instagram als marketingkanaal : hoe kunnen dameskleding webwinkels een groter publiek bereiken door Instagram in te zetten als marketingkanaal?

Rechten:

Instagram als marketingkanaal : hoe kunnen dameskleding webwinkels een groter publiek bereiken door Instagram in te zetten als marketingkanaal?

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Uit mijn onderzoek is gebleken dat er een kloof is tussen wat de doelgroep, jonge vrouwen tussen 18 en 24 jaar oud wil zien op Instagram van Nederlandse webwinkels van dameskleding en wat Nederlandse webwinkels van dameskleding daadwerkelijk laten zien.” ONDERZOEKSVRAAG Hoe kunnen dameskleding webwinkels een groter publiek bereiken door Instagram in te zetten als marketingkanaal? DEELVRAGEN 1. Hoe wordt Instagram ingezet als marketingkanaal? 2. Wat is de relatie tussen Instagram en de mode industrie? 3. Wat zijn de succesfactoren en valkuilen voor het gebruik van Instagram door dameskleding webwinkels? INHOUDSOPGAVE ONDERZOEK Onderzoeksvoorstel ; Inleiding HSTK 1: Online Marketing: 1.1 Definitie van marketing / 1.2 Traditionele marketing en online marketing / 1.3 Social media marketing / 1.4 (Online)marketing op Instagram HSTK 2: Instagram En De Mode Industrie: 2.1 Instagram en modemerken / 2.2 Instagramstrategieën en modemerken HSTK 3: Succesfactoren En Valkuilen: 3.1 Succesfactoren Instagramgebruik dameskleding webwinkels / 3.2 Valkuilen Instagramgebruik dameskleding webwinkels / 3.3 Succesvolle Instagrampagina’s van dameskleding webwinkels Conclusie; Bijlagen ; Bibliografie INSTAGRAMSTRATEGIE Het product voortkomende uit het onderzoek is een Instagramstrategie die kan worden ingezet door dameskleding webwinkels met als doel om een groter publiek te bereiken. INHOUDSOPGAVE INSTAGRAMSTRATEGIE HSTK 1: Onderzoeksrapport: 1.1 Het onderzoek / 1.2 De uitkomsten. - HSTK 2: Opzet strategie. - HSTK 3: Concrete Instagram strategie: 3.1 Kwaliteit boven kwantiteit / 3.2 Content en onderschrift / 3.3 Modellen en bloggers / 3.4 Gebruik Instagramverhaal / 3.5 Engagement. - HSTK 4: Creatieve invulling: 4.1 The New Icon. - Conclusie

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2017
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk