De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Don’t stop halfway : Nike golden hundred

Rechten:

Don’t stop halfway : Nike golden hundred

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Grenzen tussen jong en oud vervagen. Grijs en dynamisch sluiten elkaar niet meer uit. De levensverwachting van mensen wordt alleen maar hoger. Tachtig is het nieuwe vijftig. Leeftijd telt niet meer, de levensstijl telt. ‘Nike Golden Hundred’ is een vernieuwend concept voor Nike Running. Een campagne dat de niet sportende 50 plus vrouwen moet inspireren om het sporten weer op te pakken. Nike gaat dit doen door middel van een nieuw perspectief.” CONCEPTBOEK Het conceptboek geeft inzicht in het idee en de strategie om deze groep vrouwen te bereiken. Het omschrijft hoe de campagne eruitziet en hoe deze wordt uitgevoerd. DOEL Brand preference creëren bij de middelbare niet-sportende vrouwen. MISSIE ‘To inspire and motivate the people who are not participate and enjoy the thrill of achieving in sport at their own level.’

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2017
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk