De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Patagonia : the urban hike out : how to bring outdoor into cities

Rechten:

Patagonia : the urban hike out : how to bring outdoor into cities

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Bergbeklimmen is nog steeds een belangrijk fundament van Patagonia, maar het bedrijf maakt inmiddels ook kleding voor outdoor sporten als snowboarden, surfen, vissen en trail running. Deze sporten hebben één ding met elkaar gemeen, het zijn stille sporten. Deze sporten hebben geen motor nodig of een juichend publiek. De beloning bestaat uit zwaar bevochten mooie momenten waarbij de connectie tussen mens en natuur essentieel is.” “‘Urban outsiders’ zien outdoor niet als proefterrein om te worden aangevallen met ijsbijlen en Gore-Tex, maar als speelterrein om met vrienden te ontspannen en daarvoor hoef je niet naar de andere kant van de wereld.” “Juist door de overmaat aan prikkels is er een groeiende behoefte aan een meer simpel bestaan. Dit sluit aan op de visie van Patagonia: ‘Live simply’.” “Hike for your environment.” CONCEPTBOEK Het conceptboek is een introductie voor de nieuwe campagne van Patagonia ’the urban hike out’. Dit boek maakt inzichtelijk welke ingrediënten van belang zijn voor de campagne. Een campagne die beoogt in te spelen op de behoeftes van de ‘urban outsider’. Zodat er meer brand awareness gecreëerd wordt en de band met deze consumentengroep wordt versterkt.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2018
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk