De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De rol van een online influencer in waardecreatie voor luxury brands

Rechten:

De rol van een online influencer in waardecreatie voor luxury brands

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Cooperation between influencers and luxury brands is not a new phenomenon. Already in the 19th century, celebrities then were dressed in items of former brands.” ONDERZOEKSVRAAG In hoeverre spelen online influencers een rol in het creëren van waarde voor luxury brands? DEELVRAGEN Hoe werken luxury brands al samen met online influencers? Welke type online influencers worden er gebruikt? Welke type samenwerkingen worden er gebruikt? // Wat zijn de voor- en nadelen voor een samenwerking tussen een luxury brand en online influencer? Waarom kiest een luxury brand voor een samenwerking met online influencers? // Wat is de invloed van een samenwerking tussen een luxury brand en een online influencer? Wat is de invloed op een luxury brand wanneer gebruik wordt gemaakt van online influencers? Zijn de volgers van online influencers beïnvloedbaar met betrekking tot de aangeboden luxury products. Zijn er generatie verschillen in de beïnvloedbaarheid door online influencers?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2018
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk