De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Campagne Diesel: Go Awkward, Go Offline

Rechten:

Campagne Diesel: Go Awkward, Go Offline

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Diesel wil graag baanbrekend zijn door zoveel mogelijk voorop te lopen met het aankaarten van sociale issues. Door hierop in te spelen wordt er een gat in de modemarkt gevuld omdat initiatieven die eenzaamheid laten zien sociale organisaties en vaak lokaal gebonden zijn.” “De campagne richt zich op Young Originals, dit zijn Millennials tussen de 25 en 30 jaar. De Young Original realiseert zich steeds meer dat online contact geen echt contact is. Ze hebben behoefte aan echtheid in de maatschappij. Ze willen zien dat het leven niet zo perfect is zoals het online beeld doet schetsen. Ze willen het ware verhaal zien waarmee ze zich kunnen identificeren.” F*ck your WiFi...

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2018
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk