The Real Man Chronicles : A campaign for Urban Outfitters
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
The Real Man Chronicles : A campaign for Urban Outfitters
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
QUOTES Masculine beauty ideals are no longer relevant: we should forget about them and move forward! With ‘The Real Man Chronicles’, Urban Outfitters makes a statement about male body insecurities and inspires its target group to forget about beauty ideals.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | AMFI - Amsterdam Fashion Institute |
Afdeling | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2018 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |