De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Sissy-Boy Escape: een hospitality concept en productlijn voor Sissy-Boy

Rechten:

Sissy-Boy Escape: een hospitality concept en productlijn voor Sissy-Boy

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “De ‘slow living’ trend toont aan dat er behoefte is aan rust in ons drukke leven. Een leven met minder spullen, minder afleiding en minder activiteiten met als doel een leven met meer waarde en meer aandacht. - Met het hospitality concept ‘Sissy-Boy Escape’ wordt ingespeeld op de behoefte aan rust van de hippe duizendpoot. Ze hoeft op deze gecureerde plekken even helemaal niets. Een ervaring die is geïnspireerd op de beleving in de winkels. De extensie zorgt ervoor dat er niet alleen producten, maar ook ervaringen worden aangeboden. Door deze ‘Sissy-Boy momenten’, wordt een emotionele band en loyaliteit opgebouwd met de doelgroep.” “Knijp er even tussenuit met het concept ‘Escape’ voor Nederlands mode en lifestyle merk Sissy-Boy.” INHOUDSOPGAVE //Aanleiding + Concept: aanleiding ; Sissy-Boy ; doelgroep ; concept ; visuele identiteit. - //Product : de plek ; locaties ; de zee ; het bos ; de heide ; escape productlijn. – //Communicatiestrategie: strategisch plan ; planning communicatiemiddelen

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingAMFI - Amsterdam Fashion Institute
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2019
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk