De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Our ocean mission

Rechten:

Our ocean mission

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “O’NEILL BLUE [is] een initiatief om duurzame surfkleding te produceren met krachtige ecodraden uit gerecycleerde kunststof gemaakt door Bionic, Econyl of Repreve.” “Toenemende plastic soep is een actueel onderwerp in de maatschappij. - De surfindustrie leeft dankzij de zee. Deze plek is een tweede thuis voor de surfer. - Communicatie over de plastic soep is bijna altijd in een ernstige tone of voice, maar bereikt de doelgroep niet (meer). Shockerende beelden en cijfers zijn passé.” “Concept: een sponsored travelbook om brand awareness te creëren voor O’NEILL BLUE door middel van opdrachten die aansporen tot actie rondom de plastic soep op een not too serious manier.” “Doe niet niets, omdat je niet alles kan doen.“ TABLE OF CONTENTS [editorial formula] Concept. – Relevance. - The Brand. - Target Group. – Values. – Requirements. – Goals. - Graphic Design. - Tone Of Voice. - Page Flow. - Flowchart

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingAMFI - Amsterdam Fashion Institute
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2019
TypeBachelor
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk