De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Stay flex : een introductiecampagne die Camper op de kaart zet bij de Urban Inbetweener.

Rechten:

Stay flex : een introductiecampagne die Camper op de kaart zet bij de Urban Inbetweener.

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Maak kennis met de dwaler. Of eigenlijk: de Urban Inbetweener; de naam zegt het eigenlijk al. Deze groep eigenzinnige twintigers bevindt zich in de overgangsfase tussen studie en werk en wonen in de stad. Die studie in kwestie is vaak creatief van aard. Want creatief en eigenzinnig, dat is de Urban Inbetweener zeker. Die creativiteit wordt gebruikt als startpunt voor positieve ideeën voor een betere wereld. Maar dat de Urban Inbetweener creatief is, zie je ook terug in hun kleding; dat is vaak een zorgvuldig samengestelde mismatch, met een felgekleurd detail zoals lippenstift, een paar sokken of een riem.” CROSSROADS “Nee, niet weten waar je naar toe wilt, lijkt anno 2019 niet echt een optie meer. [Maar veel twintigers] bevinden zich tussen twee levensfases in. Deze fase wordt officieel de liminale fase genoemd. Maar Camper noemt het liever: de crossroads. […] Zowel de Urban Inbetweener als Camper bevinden zich op de crossroads, en weten nog niet zo goed welke richting ze uiteindelijk op willen gaan. Dit is waar het interessant wordt. De doelgroep ziet dit namelijk als iets beangstigends, terwijl Camper dit ziet als een manier om ieders blikveld te verruimen. Deze campagne biedt Camper de mogelijkheid om de Urban Inbetweener richting en houvast te geven waar zij na hun afstuderen naar op zoek zijn, zonder daar bij hun creativiteit te verliezen.” WEGWIJZER “Het lezen van [het conceptboek] zou je kunnen zien als een soort wandeling: één waarbij je zelf kunt kiezen waar je begint en welke richting je uiteindelijk op wilt gaan. Of je de lange of de korte route neemt; een stukje afsnijdt of toch liever een paar stappen terug doet, of je uitgebreid wil lezen, of gewoon even bladeren: dit boek is voor de wanderers en wonderers. - Laat je ogen dwalen over de pagina’s, sla bijvoorbeeld eens een paar zinnen over óf leg het boek even weg zodat je je gedachten kunt laten varen voordat je je route weer voortzet.”

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingAMFI - Amsterdam Fashion Institute
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2019
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk