De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

VANS : King of Parks

Rechten:

VANS : King of Parks

Rechten:

Samenvatting

QUOTE “Anno 2019 is Vans hun oorspronkelijke doelgroep kwijt geraakt. De Nederlandse core skaters rollen niet meer met het merk. Dit komt doordat de skateboard markt over verzadigd is en Vans niet van zich laat horen. Het merk doet te weinig op het gebied van lokale content en communicatie. Daardoor weet de Nederlandse, skatende consument eigenlijk niet wat Vans te bieden heeft en waar zij voor staan. ‘King of Parks’ is het creatieve concept voor de nieuwe campagne van Vans. Het doel van de campagne is om de relatie tussen het merk en hun originele doelgroep te versterken door het revitaliseren van een positief imago. - Het moet de doelgroep uitdagen, prikkelen en daarbij ervoor zorgen dat Vans weer top-of-mind word bij de skaters. Het conceptboek geeft inzicht in het idee en de strategie. Het omschrijft hoe de campagne eruit komt te zien en hoe deze ingezet gaat worden.” INHOUDSOPGAVE (conceptboek) Relevantie. - Probleem & opportunity campagne goals. - Creatieve concept. – Waarden. - Media mix. - Campagne flow & optioneel vervolg. - Bronnen

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingAMFI - Amsterdam Fashion Institute
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2019
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk