De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

‘I got your back’ : a line extension and a campaign offering new ways to express yourself with your backpack

Rechten:

‘I got your back’ : a line extension and a campaign offering new ways to express yourself with your backpack

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “I got your back : A line extension by Eastpak to stimulate self-expression” “[Het conceptboek] geeft inzicht in het concept, de lijnextensie, de strategie en de communicatie van I got your back by Eastpak, een lijnextensie dat scholieren aanmoedigt en ondersteunt om manieren te vinden om zichzelf te uiten. Daarnaast schetst het conceptboek de relevantie en kansen voor Eastpak om zich te onderscheiden en het merk imago te veranderen door de lijnextensie belofte “I got your back” in een strategisch voordeel te veranderen.” INHOUDSOPGAVE [conceptboek] 1. RELEVANCE: Activism. - Brand. - Target group. – Opportunity. – 2. THE CONCEPT: Concept. - Vision and mission. – 3. LINE EXTENSION: Collection. - I got you back pack. - Collection styles. - Add-ons. – Sustainability. - Marketing mix. - COMMUNCATION: Campaign. - Get attention. - Deliver message. - Keep the buzz going. - Campaign flowchart

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingAMFI - Amsterdam Fashion Institute
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2019
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk