General marketing recommendations and an inclusive campaign strategy for GANNI
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
General marketing recommendations and an inclusive campaign strategy for GANNI
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
MANIFESTO If you have legs so white as milk, or only have one leg… If you get red cheeks during the most inconvenient times… If you listen to punk during your daily yoga exercises… If you sound like a horse when someone makes you laugh… If you wear multiple layers of clothing, even in summer… If you were born deaf and sound different… If you choose gardening over drinking with friends… If you ask yourself “why can’t i be normal?”… Ganni believes that being normal doesn’t exist and that’s what unites us all.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | AMFI - Amsterdam Fashion Institute |
Afdeling | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2020 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |